Zařízení můžete donést k nám na prodejnu.
- Na prodejně provedeme prvotní diagnostiku zdarma
- Naceníme Vám opravu a probereme s Vámi, jestli se Vám oprava vyplatí nebo ne. Finální rozhodnutí je na Vás
- Pro přijetí telefonu do opravy budeme potřebovat heslo k odemčení zařízení, bez něj nejsme schopni dokončit výstupní diagnostiku a garantovat tak funkčnost po opravě
- V případě chyby dobíjení s sebou vemte i nabíječku pro možnou kontrolu funkčnosti nabíječky
Po přijetí budete moci opravu sledovat přes náš opravenkový systém a o dokončení opravy budete informování pomoci sms a emailu.
Vyplňte prosím informační formulář k vaši opravě.
Po vyplnění a odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat s možnou cenovou nabídkou a zašleme Vám údaje pro svoz opravy k nám.
- Odeslání poptávky opravy je nezávazné
- Po odeslání bude poptávka zpracována technikem a následně Vám vystaví cenový návrh
- V případě vašeho schválení cenového návrhu, pro vás zařídíme svoz vašeho zařízení k nám
- Zařízení zanesete do jakékoliv pobočky Zásilkovny, kde převezmou Váš balík a doručí ho k nám
- Po přijetí zařízení provedeme diagnostiku a o přijetí a zahájení opravy Vás budeme informovat
- Po celou dobu opravy můžete sledovat její stav přes náš opravenkový systém
- Před instalací dílu zařízení otestujeme na možné sekundární vady a v případě jejich zjištění Vás budeme informovat. Proto také potřebujeme mít možnost vaše zařízení odemknout a řádně otestovat. V případě nedodání kódu nemůžeme garantovat kompletní funkčnost telefonu.
- Zařízení opravíme a dle domluvy zašleme zpět k Vám