Servisní služby

Informace

NENAČÍTÁ SIGNÁL OPERÁTORA Zobrazit větší

Pouze online

NENAČÍTÁ SIGNÁL OPERÁTORA

Telefon bez signálu nemá moc využití. Zjistíme důvod nefunkčnosti signálu a zařízení opravíme.

Více informací

Více informací

Telefon bez signálu nemá moc využití. Zjistíme důvod nefunkčnosti signálu a zařízení opravíme.


Signál operátora může zcela chybět, nebo být výrazně slabší, co to způsobuje a co dělat k
jeho obnovení na původní hodnoty.


Signál je uživatelsky detekován malým „vějířkem“ v záhlaví obrazovky mobilního telefonu.
Většinou se dělí na pár segmentů, nic jedna čárka, dvě, možná tři a plný. Což je velmi
orientační zobrazení. Jeden dílek může představovat i několik dB signálu, takže o
přesnosti nemůže být řeč. Přístroje komunikuji na bezdrátovém principu, tedy přístroj musí
„slyšet“ vysílač a vysílač musí „slyšet“ telefon. Vadu vysílače můžeme z 99% vyloučit a tak
se soustředíme na vady přístroje. 1. komponent, který se potká se signálem je anténa a to
bývá také důvod, proč má přístroj slabý signál, může být poškozená pádem, nebo
zásahem vlhkosti , z antény jde anténní svod, který je na obou koncích zakončen
konektorem, na těchto komponentech vzniká nejvíce ztrát signálu, Naštěstí jde většina
těchto pasivních součástek vyměnit a tím dát přístroj do kondice. Další chyby signálu
může generovat samotná deska přístroje. Opět ji mohl poškodit pád, nebo vlhkost, v
hodně případech je na vině i software, který řídí kompletní komunikaci. Zjednodušeně se
dá říci, že chyba signálů může být způsobena vadnou SIM kartou, čtečkou SIM,
zablokovaným přístrojem, nefunkční anténou, přerušeným svodem, prasklou deskou, nebo
vytopením. Proto je dobré se zastavit co nejrychleji a nechat zjistit důvody, proč přístroj
nekomunikuje, v případě zásahem kapalinou jde o hodiny, mezi funkčním přístrojem
anebo k fatálnímu poškození. (o tom více zde)


V bodech jak otestovat signálem:
1. zavolat bez sim 112 , jakmile uslyšíte vyzváněcí zvuk položte :) Přístroj telefonuje :)
2, vyměnit si s někým Sim kartu
3, v menu telefonu nalést menu signál(android telefony to mají zde) (obrázek) , jakmile je
signál nad 120dB, tak nemůže uskutečnit hovor, zde platí čím menší číslo, tím lépe.
4, zkusit zavolat se sluchátky, třeba je rozbitý jen sluchátkový reproduktor a hovor
funguje, jen jej neslyšíte :)
5, Zkusit změnit frekvenční pásmo (pro trochu znalé uživatele) v menu nastavení signálu
2G, 3G, 4G, LTE, CDMA. Nastavit třeba hodnotu na 2G , vysílač a anténa můžou mít
poškození na určitých frekvencí a změnou pásma se jim vyhnete. ( jde jen o takouvou tu
opravu, jak si alespoň zavolat)

Nabízíme možnost provedení opravy bez nutnosti návštěvy naši prodejny a to poštou! Více informací naleznete ZDE


Více informací na telefonním čísle 723 122 199, nebo emailem na servis@amobil.cz

Ostatní výrobky ve stejné kategorii